Reklama
Rozwiń

Konsumenci mają problem z umowami zawartymi przez telefon

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął postępowanie przeciwko sprzedawcom książek telefonicznych z Dąbrowy Górniczej. Konsumenci skarżą się, że po odstąpieniu od umowy zakupu produktów nie dostają zwrotu pieniędzy lub otrzymują go po bardzo długim czasie.

Aktualizacja: 13.01.2017 14:52 Publikacja: 13.01.2017 11:28

Konsumenci mają problem z umowami zawartymi przez telefon

Foto: 123RF

UOKiK wszczął postępowanie przeciwko dwóm przedsiębiorcom: Optima Daniel Biernat oraz Sołtysik Marcin Matel, którzy prowadzą działalność przez spółkę „Omega" w Dąbrowie Górniczej. Firma sprzedaje książki telefoniczne oraz czujniki tlenku węgla przez telefon. Urząd podjął działania po skargach konsumentów, którzy nie otrzymywali pieniędzy, albo musieli na nie długo czekać po prawidłowym odstąpieniu od umowy zawartej na odległość:

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców