Reklama

TSUE o kosztach połączenia z numerem obsługi posprzedażowej

Koszty połączenia z numerem telefonicznym obsługi posprzedażowej nie mogą przekraczać kosztów zwykłego połączenia – orzekł w czwartek Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

Aktualizacja: 02.03.2017 10:18 Publikacja: 02.03.2017 10:05

TSUE o kosztach połączenia z numerem obsługi posprzedażowej

Foto: 123RF

Sprawa, jaką zajmował się Trybunał Sprawiedliwości UE dotyczył niemieckiej spółki comtech, która sprzedaje artykuły elektryczne i elektroniczne. Na swojej stronie internetowej podaje ona numer telefonu obsługi posprzedażowej rozpoczynający się prefiksem 0180, który jest powszechnie używany w Niemczech do obsługi serwisowej według taryfy krajowej. Koszt połączenia z tym numerem specjalnym przekracza jednak koszt zwykłego połączenia z numerem linii stacjonarnej lub z numerem w sieci ruchomej.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Samorząd i administracja
Znamy wyniki egzaminu na urzędnika mianowanego. „Przełamaliśmy barierę niemożności"
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Za granicą
Ryanair nie poleci do Hiszpanii? Szykuje się strajk pracowników. Jest stanowisko przewoźnika
Prawo drogowe
Będzie podwyżka opłat za badania techniczne aut. Wiceminister podał kwotę
Reklama
Reklama