#RZECZoPRAWIE: Bartłomiej Morzycki - godziny emisji reklam piwa

- Zmiana godziny od której można emitować reklamy piwa spowodowałaby faktyczny jej zakaz - mówił w środowym programie #RZECZoPRAWIE Mateusza Rzemka Bartłomiej Morzycki, Dyrektor Generalny ze Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego, Browary Polskie.

Publikacja: 20.12.2017 12:52

Bartłomiej Morzycki

Bartłomiej Morzycki

Foto: rp.pl

Ekspert przypomniał, że w chwili obecnej reklamy piwa mogą być emitowane w telewizji od godziny 20:00. Minister Zdrowia domaga się, aby godzina ta została przesunięta na 23:00.

Branża piwowarska nie zgadza się z przyczynami takiej propozycji. Według Ministra Zdrowia bowiem zmniejszyłoby to konsumpcję alkoholu w Polsce.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Prawo karne
Morderstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Obrońca podejrzanego: nie przyznał się
Ubezpieczenia i odszkodowania
Rekordowe odszkodowanie dla pacjenta. Miał operację kolana, wypisano go bez nogi
Prawo dla Ciebie
Jest decyzja SN ws. wytycznych PKW. Czy wstrząśnie wyborami?
Prawo karne
Mieszkanie Nawrockiego. Nieprawdziwe oświadczenia w akcie notarialnym – co na to prawo karne?
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem