Reklama
Rozwiń

Czy Lidl przesadził z dziećmi w reklamie bielizny?

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła wniosek, w którym konsumentka skarży się na spot telewizyjny sieci sklepów Lidl.

Publikacja: 09.03.2018 17:00

Czy Lidl przesadził z dziećmi w reklamie bielizny?

Foto: Bloomberg

Skarżąca uznała za niestosowne, by w reklamie podkoszulek występowały dzieci w bieliźnie. Podkreśliła, że w taki sposób firma zwraca uwagę pedofilów.

- Reklama dotyczy oferty podkoszulek do kupienia w dwupaku, w Lidlu. Są w niej dzieci ubrane w bieliznę, w podkoszulki i majtki, co uważam za niestosowne. Myślę, że niejeden pedofil jest zachwycony tą reklamą! – napisała klientka.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców