Lojalność wobec konsumenta - wyrok Sądu Okręgowego

Kupujący, który zamówił u przedsiębiorcy buty w Internecie powinien otrzymać takie same, jak na zdjęciu opublikowanym na stronie internetowej sklepu.

Aktualizacja: 24.03.2018 07:51 Publikacja: 24.03.2018 06:00

Lojalność wobec konsumenta - wyrok Sądu Okręgowego

Foto: Fotolia.com

Sąd Okręgowy Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie nałożył karę w wysokości 6,5 tys. zł na spółkę handlującą butami w Internecie. Chodziło m.in.: o niekorzystne zapisy regulaminu w sprawie zwrotu towarów oraz o zdjęcia butów.

Regulamin niekorzystny dla kupującego

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Prawo drogowe
Ważny wyrok ws. płatnego parkowania. Sąd: nie można nakładać kar za spóźnienie
Oświata i nauczyciele
Nauczyciele nie ruszyli masowo po pieniądze za nadgodziny. Dlaczego?
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo