Reklama
Rozwiń

Lojalność wobec konsumenta - wyrok Sądu Okręgowego

Kupujący, który zamówił u przedsiębiorcy buty w Internecie powinien otrzymać takie same, jak na zdjęciu opublikowanym na stronie internetowej sklepu.

Aktualizacja: 24.03.2018 07:51 Publikacja: 24.03.2018 06:00

Lojalność wobec konsumenta - wyrok Sądu Okręgowego

Foto: Fotolia.com

Sąd Okręgowy Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie nałożył karę w wysokości 6,5 tys. zł na spółkę handlującą butami w Internecie. Chodziło m.in.: o niekorzystne zapisy regulaminu w sprawie zwrotu towarów oraz o zdjęcia butów.

Regulamin niekorzystny dla kupującego

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców