Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.06.2018 16:11 Publikacja: 08.06.2018 14:43
Foto: 123RF
Po powrocie konsument złożył reklamację, żądając odszkodowania wysokości 1200 EUR (600 EUR na osobę). Przewoźnik zgodził się na wypłatę rekompensaty w wysokości 250 EUR na pasażera, sugerując się wyłącznie dystansem między Warszawą a Pałągą. Konsument nie zgodził się z propozycją polskiego przedsiębiorcy i zgłosił sprawę do Europejskiego Centrum Konsumentów na Litwie, które przekazało ją do ECK w Polsce.
ECK Polska w korespondencji z przewoźnikiem powołało się na przykłady wyroków sądów, które wskazują, że pojęcie „odległości" przy lotach łączonych (w ramach tej samej rezerwacji) obejmuje dystans między pierwszym miejscem odlotu a lotniskiem docelowym (w tej sytuacji między Los Angeles i Pałągą).
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas