Reklama z hasłem "Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda” jest nieobyczajna

"Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda" - takim hasłem reklamuje się zielonogórska kawiarnia Gioconda Cafe na billboardzie w centrum miasta. Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama godzi w dobre obyczaje.

Aktualizacja: 20.07.2015 13:04 Publikacja: 20.07.2015 12:34

Reklama z hasłem "Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda” jest nieobyczajna

Foto: 123RF

Reklama kawiarni Gioconda odbiła się echem w lokalnych mediach. Mieszkańcy Zielonej Góry mówili dziennikarzom, że reklama jest prostacka, wulgarna i budzi zażenowanie. Niektórzy deklarowali, że nie odwiedzą już kawiarni, która promuje się obraźliwym dla kobiet hasłem.

Do Komisji Etyki Reklamy trafiła skarga na reklamę Gioconda Cafe. Jej autorka pisała, że "taka seksistowska reklama nie powinna wisieć w miejscu publicznym".

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo rodzinne
Nie trzeba mieć zgody drugiego małżonka na swoje wydatki
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w terminach wypłat emerytur w czerwcu 2025. Nowy harmonogram
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w zasadach przyznawania i wypłaty zasiłku pogrzebowego