Reklama z hasłem "Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda” jest nieobyczajna

"Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda" - takim hasłem reklamuje się zielonogórska kawiarnia Gioconda Cafe na billboardzie w centrum miasta. Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama godzi w dobre obyczaje.

Aktualizacja: 20.07.2015 13:04 Publikacja: 20.07.2015 12:34

Reklama z hasłem "Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda” jest nieobyczajna

Foto: 123RF

Reklama kawiarni Gioconda odbiła się echem w lokalnych mediach. Mieszkańcy Zielonej Góry mówili dziennikarzom, że reklama jest prostacka, wulgarna i budzi zażenowanie. Niektórzy deklarowali, że nie odwiedzą już kawiarni, która promuje się obraźliwym dla kobiet hasłem.

Do Komisji Etyki Reklamy trafiła skarga na reklamę Gioconda Cafe. Jej autorka pisała, że "taka seksistowska reklama nie powinna wisieć w miejscu publicznym".

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Ważna opinia z TSUE ws. neosędziów. Nie spodoba się wielu polskim prawnikom
Sądy i trybunały
Będzie nowa ustawa o Sądzie Najwyższym. Ujawniamy plany reformy
Matura i egzamin ósmoklasisty
Jakie warunki trzeba spełnić, aby zdać maturę 2025?
ZUS
Kolejny pomysł zespołu Brzoski: ZUS rozliczy składki za przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Prawo rodzinne
Resort Bodnara chce dać więcej czasu rozwodnikom. Szykuje zmianę w prawie
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne