Reklama

Nieetyczna reklama portalu zaadoptujfaceta.pl

Przedstawianie mężczyzny w roli obiektu seksualnego, który jest łapany przez kobietę za brodę a następnie trafia do sklepowego wózka na zakupy, świadczy o przedmiotowym traktowaniu i braku odpowiedzialności społecznej – stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 11.08.2017 11:07 Publikacja: 11.08.2017 10:17

Nieetyczna reklama portalu zaadoptujfaceta.pl

Foto: Fotolia

ZaadoptujFaceta.pl to portal społecznościowy, gdzie jak czytamy „to kobiety robią ten pierwszy krok (...) aby mężczyźni mogli odezwać się do kobiet, muszą one najpierw umieścić ich w swoim koszyku, lub same do nich napisać". Do Komisji Etyki Reklamy trafiły dwie skargi na reklamę telewizyjną portalu.

W pierwszej z nich skarżący wskazywał, że „reklama w rażący sposób sprowadza mężczyznę do roli obiektu seksualnego; jednoznacznie i wprost przedstawia go jako towar". W drugiej skardze napisano, że w reklamie „mężczyźni traktowani są jak rzeczy, jak produkt, który można włożyć do koszyka. Wprost osoby nazywane są produktami. Handel ludźmi oraz ich takie traktowanie jest zabronione bez względu na płeć".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Tekst Onetu o Grand Hotelu. Są szczegóły procesu Karola Nawrockiego przeciwko portalowi
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Podatki
Od anonimowych donejtów trzeba płacić podatek. Fiskus bez litości dla streamerów
Reklama
Reklama