Klient kancelarii, dzięki pośrednictwu Internetu, ma błyskawiczny kontakt z prawnikiem oddelegowanym do jego zlecenia. Dowie się, na jakim jest etapie prowadzenia sprawy. Może tą drogą przesłać pytanie oraz otrzymać odpowiedź. Może także na bieżąco weryfikować koszty obsługi prawnej. Tak w krakowskiej kancelarii Kubas Kos Gaertner działa informatyczny system Legal Help Desk.
[srodtytul]Online z klientem[/srodtytul]
Poprzez Internet klienci w każdej chwili mogą z dowolnego miejsca na kuli ziemskiej mieć dostęp do dokumentów ich sprawy, a nawet wydrukować je sobie. Mogą też na bieżąco monitorować efekty pracy prawnika. To wszystko dzięki platformie informatycznej System BS online zainstalowanej w kancelarii Baczańska Szarata z Zielonej Góry.
Co to znaczy dzisiaj (w epoce wszechobecnych komputerów): innowacyjna kancelaria prawnicza? Przede wszystkim wykorzystanie technologii rewolucjonizuje kontakty z klientami.
– Nasz system usprawnia organizację pracy, ale jego główną cechą jest nowa jakość komunikacji z klientami – opisuje Dominik Gałkowski z kancelarii KKG. – Umożliwiając im szeroki wgląd w pracę nad zleceniem, budujemy obok tradycyjnego osobistego kontaktu interaktywne relacje na płaszczyźnie informatycznej. Można to porównać z przełomem, jakim było przejście z bankowości tradycyjnej do internetowej.