Sieć Biedronka od poniedziałku, 22 sierpnia, oficjalnie uruchomia nowy kanał sprzedaży dostępny na terenie całego kraju – Biedronka Home. W sklepie internetowym giganta polskiego handlu klienci znajdą artykuły przemysłowe, m.in. dekoracje, narzędzia, tekstylia domowe, modę czy elektronikę. Dostawy realizowane będą bezpośrednio do klienta lub do paczkomatów.

– W Biedronce każdego dnia staramy się aby nasi klienci mogli cieszyć się szerokim wyborem wysokiej jakości akcesoriów do domu. Wsłuchując się w ich potrzeby zdecydowaliśmy się na stworzenie sklepu internetowego Biedronka Home, który w wygodny i przejrzysty sposób pozwoli na dokonanie wszechstronnych zakupów. Szeroka gama produktów od akcesoriów kuchennych po elektronikę, dostarczona będzie bezpośrednio do rąk klienta. Biedronka Home to miejsce, w którym bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie – mówi w komunikacie prasowym Kamila Kowalska, starsza menedżerka ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka.

Czytaj więcej

Fatalne nastroje konsumentów. Jest gorzej niż w apogeum pandemii Covid-19

W związku z uruchomieniem sklepu Biedronka przygotowała specjalne oferty. Pierwsi użytkownicy sklepu internetowego do każdego zamówienia otrzymają oryginalną bluzę Biedronki z Fan Collection. W każdą środę i niedzielę oferowane będą hity cenowe – czyli specjalnie wyselekcjonowane produkty z dużymi rabatami.

Dla klientów istotne są kwestie dostaw i zwrotów – Biedronka oferuje bezpłatną dostawę w 1 do 3 dni przy zakupie za minimum 149 zł (normalnie dostawa kosztuje 9,99 zł) i 60 dni na zwrot dla zalogowanych (czyli zarejestrowanych klientów). Niezalogowani klienci mają do 30 dni na zwrot. W przeciwieństwie do konkurenta, czyli Lidla, zwroty w Biedronce odbywają się na koszt klienta.

E-sklep Biedronki to nie jest pierwsze podejście Jeronimo Martins Polska do e-handlu. Sieć Biedronka z sukcesami współpracuje z Glovo – przez aplikację dostępne są zakupy spożywcze, również ekspresowe w ramach usługi BIEK (akronim od Biedronka Ekspres).