Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy chętnie kupują, by zapłacić później

Opóźnione płatności to teraz jeden z motorów rozwoju sektora, rocznie liczba klientów nawet się podwaja. Dodatkowo, sklepy mocno zwiększają eksport.

Publikacja: 26.09.2021 21:00

Polacy chętnie kupują, by zapłacić później

Foto: AdobeStock

Zakupy, za które można zapłacić do 30 dni później, szturmem podbijają rynek i znajdują się w ofercie kolejnych sklepów. Skalę zainteresowania widać po wynikach operatorów. – W tym roku zrealizowaliśmy już blisko 4 mln transakcji, w analogicznym okresie rok wcześniej było ich około 1,8 mln. Związane to jest bezpośrednio z liczbą klientów. Rok temu mieliśmy ich 300 tys., a dziś już ponad 550 tys. – mówi Piotr Szymczak, dyrektor operacyjny w PayPo.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama