Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy chętnie kupują, by zapłacić później

Opóźnione płatności to teraz jeden z motorów rozwoju sektora, rocznie liczba klientów nawet się podwaja. Dodatkowo, sklepy mocno zwiększają eksport.

Publikacja: 26.09.2021 21:00

Polacy chętnie kupują, by zapłacić później

Foto: AdobeStock

Zakupy, za które można zapłacić do 30 dni później, szturmem podbijają rynek i znajdują się w ofercie kolejnych sklepów. Skalę zainteresowania widać po wynikach operatorów. – W tym roku zrealizowaliśmy już blisko 4 mln transakcji, w analogicznym okresie rok wcześniej było ich około 1,8 mln. Związane to jest bezpośrednio z liczbą klientów. Rok temu mieliśmy ich 300 tys., a dziś już ponad 550 tys. – mówi Piotr Szymczak, dyrektor operacyjny w PayPo.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama