Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.10.2018 14:10 Publikacja: 16.10.2018 14:03
Foto: Bloomberg
Już po drugim kwartale 2018 roku widać było, że zakaz handlu w niedziele mógł być dla największej w Polsce sieci handlowej bolesnym przeżyciem. Sprzedaż LfL (like for like, czyli w sklepach porównywalnych) wzrosła bowiem tylko o 0,6 proc, podczas gdy w I kwartale rosła aż o 8,6 proc. Nakładał się jednak na to również kalendarz – czyli zagęszczenie niedziel bez handlu w kwietniu (na początku miesiąca była Wielkanoc). Analitycy byli jednak wówczas spokojni i nie prognozowali specjalnych spadków tempa wzrostu Biedronki.
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas