Reklama

Poznać cię lepiej

Internetowy pośrednik w sprzedawaniu usług turystycznych, Expedia, postawił na zrozumienie psychiki współczesnego turysty. Między innymi w tym celu zatrudnia już dwa tysiące informatyków

Aktualizacja: 15.01.2017 13:37 Publikacja: 15.01.2017 10:32

Poznać cię lepiej

Foto: Bloomberg

W poniedziałkowy poranek w połowie października ubiegłego roku na przedmieściach Seattle młoda kobieta imieniem Megan weszła do internetu, żeby zaplanować podróż. Ona, jej rodzice i rodzeństwo wraz z rodzinami chcieli pojechać w styczniu do jakiegoś tropikalnego kraju. Podstawowym kandydatem było mocno reklamujące się ostatnio Belize. Jak zwykle w takich sprawach rodzina zdała się na Megan, więc ta kilka minut po dziewiątej rano wpisała w wyszukiwarkę nazwę agencji turystycznej Expedia i zaczęła szukać połączeń lotniczych. Najchętniej wybrałaby Alaska Airlines – miała dobre doświadczenia z tymi liniami lotniczymi – ale kiedy nie znalazła odpowiedniego połączenia, zainteresowała się American Airlines. Zauważyła, że został tylko jeden bilet na tańszy lot i trochę się zaniepokoiła. Jeszcze większy niepokój wzbudził fakt, że dostępne tańsze loty miały długie przerwy w podróży. Potem zobaczyła, że niektóre z nich były z przesiadkami w Los Angeles i nawet krótko zastanowiła się nad wycieczką do Disneylandu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Gospodarka
Będzie miotła kadrowa w spółkach Skarbu Państwa? Co zrobi nowy minister
Gospodarka
Rekonstrukcja rządu: powstanie centrum finansowo-gospodarcze
Gospodarka
10 postulatów do odświeżonego rządu
Gospodarka
Kijów podliczył, ile potrzebuje na kolejny rok wojny z Rosją
Gospodarka
Wojciech Balczun: specjalista od zadań trudnych
Reklama
Reklama