Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.08.2016 15:12 Publikacja: 18.08.2016 14:32
Foto: ROL
- Naszym celem jest osiągnięcie marży wyjściowej, czyli przed przecenami, w obuwniczym Gino Rossi na poziomie ok. 70 proc., co już dla tegorocznej kolekcji jesienno-zimowej udało się zrealizować i po zamówieniach na przyszłoroczny sezon wiosenno-letni również widać, że uda się osiągnąć. W Simple chcemy dojść do 79 proc. Dla nas cały proces podnoszenia marż dopiero się rozpoczął. To strategia na dwa lata i zrobiliśmy pierwszy krok. W przyszłym roku widać będzie drugi etap podnoszenia marż, bo do outletów i sklepów internetowych trafi część tegorocznej kolekcji o wyższych marżach wyjściowych. Pod względem sprzedaży jest nieźle. Przewrotnie mówiąc – żałuję, że mamy za mało zapasów, aby osiągać wyższe wzrosty sprzedaży – mówił Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi.
WIG20 w pierwszej godzinie piątkowego handlu notował symboliczne zmiany. Kolejne godziny handlu powinny przynieś...
Prawie dwie trzecie spółek z WIG20 wypłaci w tym roku dywidendy. W sumie do akcjonariuszy popłynie rekordowa kwo...
WIG20 w środowy poranek notował symboliczne zmiany. Czy sytuacja zmieni się w ciągu dnia?
Wyceny największych firm z warszawskiego parkietu w 2025 roku w wielu przypadkach znacząco urosły, ale większość...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wtorkowy poranek przynosi pogorszenie nastrojów na giełdach. Inwestorzy z coraz większym niepokojem spoglądają n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas