Reklama

McDonald’s przyciąga najbiedniejszych. Szykuje nowy bardzo tani zestaw

W Stanach Zjednoczonych McDonald’s pracuje nad wprowadzeniem budżetowego zestawu dla tych konsumentów, którzy zaciskają pasa. Kosztować ma nie więcej niż 5 dolarów. Polscy konsumenci mają już podobny zestaw.

Publikacja: 13.05.2024 13:40

McDonald’s przyciąga najbiedniejszych

McDonald’s przyciąga najbiedniejszych

Foto: Bloomberg

Amerykański konsumenci, szczególnie ci mniej zarabiający, uważniej niż niegdyś kontrolują wydatki i rezygnują z posiłków poza domem. Uderza to w przychody sieci fast food, w tym McDonald’s, co dość jasno widać w niedawno ogłoszonych wynikach kwartalnych sieci gastronomicznych. Dlatego koncern pracuje teraz nad wprowadzeniem budżetowego zestawu dla zmagających się kryzysem kosztów życia klientów. 

- Konsumenci w dalszym ciągu oglądają każdego wydawanego dolara dwa razy, gdyż codzienne wydatki są pod presją podwyższonych cen, co z kolei wywiera nacisk na branżę – mówił 30 kwietnia Chris Kempczinski, CEO McDonald’s podczas ogłaszania wyników.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Reklama
Reklama