To jedyna internetowa platforma w Polsce, która skupia się na tylu różnych branżach jednocześnie. LepszaOferta.pl posiada też własną aplikację mobilną, która pozwala zrobić zdjęcie rachunku, a następnie dzięki technologii rozpoznawania tekstu OCR, odczytuje dane z rachunków i przesyła na giełdę ofert, gdzie dobierana jest ta najatrakcyjniejsza dla klienta. Ważnym narzędziem, dostępnym w ramach serwisu, jest program partnerski. Dzięki niemu możliwe jest nie tylko obniżanie własnych rachunków, ale również otrzymywanie prowizji za rachunki znajomych oraz rodziny. W przypadku znalezienia korzystniejszej oferty, właściciel smartfona otrzyma prowizję. Taki model stosuje z powodzeniem już wiele firm z branży kosmetycznej.

Żadna jednak do tej pory nie robiła tego na rynku usług finansowych i mediów, a więc sektora telekomunikacyjnego, finansowego, ubezpieczeniowego czy energetycznego. Serwis ma być odpowiedzią na dążenie polskiego rynku do pełnej deregulacji w sektorze finansowym, telekomunikacyjnym, ubezpieczeniowym i energetycznym. Według szacunków, w ciągu najbliższych kilku lat, nawet 1 mln Polaków zmieni dostawcę energii elektrycznej lub gazu. Założyciele serwisu liczą, że Polacy będą szukać lepszych warunków świadczenia usług tak samo chętnie, jak sąsiedzi z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Skandynawii. Udziałowcem portalu jest fundusz MCI Management, który wyłożył już 2mln zl. Docelowo ma zainwestować 6,5 mln zł.