Aktualizacja: 26.03.2018 16:04 Publikacja: 03.04.2018 00:01
Foto: Adobe Stock
Majonez staje się na polskich stołach wielkanocnych niemal tak ważny jak karp w Wigilię. Trwający właśnie okres to dla producentów absolutny szczyt sezonu. Majonezy są głównym graczem cichej kategorii żywności pod nazwą „sosy i dresingi". Wartość całej półki sosów, na której stoją i keczupy, i sosy tatarskie, barbecue czy musztarda, a także cała gama przecierów pomidorowych, rośnie od lat i nieubłaganie zbliża się według Euromonitora do 5 mld zł.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Sztuczna inteligencja w modelu otwartoźródłowym może stanowić pomoc dla medyków, a także być wykorzystywana przy...
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas