Reklama
Rozwiń
Reklama

Najlepiej wśród menedżerów zarabiają szefowie działu finansów

Najlepsze pensje wśród menedżerów mają szefowie działów finansowych - średnio ponad 11 tysięcy złotych brutto - wynika z analizy Money.pl przeprowadzonej w oparciu o dane z firmy Advisory Group TEST Human Resources

Publikacja: 14.07.2008 11:49

Szczebel niżej na szczycie płacowej menedżerskiej drabiny są szefowie działów marketingu i informatyki. Pozostali zarabiają poniżej 10 tysięcy złotych brutto miesięcznie.

Kierownikowi działu finanse po rozliczeniu z fiskusem (bez korzystania z ulg) zostaje ponad 87 600 zł. Średnio na miesiąc ma więc 7300 zł netto.

Najsłabiej opłacane są osoby odpowiedzialne za nadzorowanie jakości.

Podane poniżej wartości to pensje brutto ze wszystkimi dodatkami. Najbogatsi wpadają w trzeci próg podatkowy.

Średnie miesięczne zarobki brutto:

Reklama
Reklama

kierownik działu finanse: 11 297 zł

kierownik marketingu: 10 299 zł

kierownik działu informatyka: 10 212 zł

kierownik działu sprzedaży: 9 706 zł

kierownik działu personalnego: 8 709 zł

kierownik działu utrzymania ruchu: 8 073 zł

Reklama
Reklama

kierownik działu produkcji: 7 815 zł

kierownik działu jakości: 7 631 zł

Szczebel niżej na szczycie płacowej menedżerskiej drabiny są szefowie działów marketingu i informatyki. Pozostali zarabiają poniżej 10 tysięcy złotych brutto miesięcznie.

Kierownikowi działu finanse po rozliczeniu z fiskusem (bez korzystania z ulg) zostaje ponad 87 600 zł. Średnio na miesiąc ma więc 7300 zł netto.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama