Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Płatności zmieniają się w szybkim tempie, rośnie także liczba miejsc, gdzie można zapłacić zbliżeniowo. Czy konsumenci widzą korzyści płynące z tego rodzaju płatności?
Jakub Kiwior: Konsumenci w Polsce są otwarci na korzystanie z płatności bezgotówkowych. Doceniają ich szybkość i prostotę, przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Nie bez znaczenia jest też infrastruktura – transakcje zbliżeniowe są akceptowane w każdym terminalu płatniczym w Polsce. Patrząc szerzej – jesteśmy otwarci na innowacje i doceniamy je. Dowodem są badania, które niedawno zrealizowała Visa. Dotyczyły one przełomowych rozwiązań, jakimi są płatności biometryczne.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas