Tyle, wedle naszych informacji, wynosi średnia sprzedaż pakietów usługowych, jakie pod wspólna marką handlową Orange Open wprowadziła wraz z rebrandingiem swojej marki Telekomunikacja Polska. Operator oficjalnie nie chce potwierdzić, ani skomentować tych informacji. Ale wedle naszych źródeł zachwytu poziomem sprzedaży raczej nie ma. Można szacować, że do tej pory sprzedanych zostało ok. 1 tys. pakietów Orange Open.
Oferta została wprowadzona w połowie kwietnia. Składa się na nią znany już wcześniej pakiet triple play FunPack, do którego można dokupić - z odpowiednim rabatem - telefon komórkowy i mobilny internet, dostarczane przez PTK Centertel.
Pod podobną marką usługi pakietowe sprzedają także inne spółki grupy France Telecom. Przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej, prezentując nową ofertę w kwietniu, powoływali się na dobre wyniki sprzedaży innych pakietów: FunPacku i Orange Combo.