. Ubiegły rok SGT zakończyło liczbą ok. 7 tys. abonentów.
- Realnie obsługujemy prawie 20 tys. set-top-boksów. Około 30 proc. abonentów korzysta z funkcji multiroom, a ponadto dla części partnerów świadczymy czysto technologiczne usługi na naszej platformie telewizyjnej. Oni sami kształtują swoją ofertę detaliczną - mówi Bartłomiej Czardybon.
Dzisiaj z oferty SGT korzysta 125 partnerów. Jambox serwuje cztery pakiety tematyczne w detalicznej cenie 22,90-64,90 zł miesięcznie. - Na podstawowym pakiecie za 54,90 zł miesięcznie nasz partner osiąga około 10 zł marży. Zmieniamy strategię jeżeli chodzi o najtańszy pakiet, bo wobec wejścia na rynek naziemnej telewizji cyfrowej traci rację bytu. Zamierzamy wzbogacić go o kilka kanałów (w tym HD), a cenę podnieść do 29,90 zł. Zauważamy znaczący wzrost zainteresowania usługami dodatkowymi - przede wszystkim pakietami premium TV - i to zamawianymi za pośrednictwem dekodera. To bardzo wyraźny trens w ostatnich miesiącach. Naszym partnerom daje możliwość znaczącego podniesienia swojej marży - mówi Bartłomiej Czardybon.
Według niego słabo natomiast sprzedają się serwisy VOD, ale stanowią ciekawy wyróżnik marketingowy. W tym roku SGT zamierza wdrożyć w Jamboksie serwis HBO Go, Iplę oraz TVN Player, jak również serwis VOD typu karaoke.
rpkom.pl jest partnerem medialnym X konferencji iNET-meeting