Reklama
Rozwiń
Reklama

Cyfrowy rozwija Iplę i Muzo

Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, podtrzymał też zapowiedzi uzyskania rentowności dla spółki Redefine (właściciel Ipli i serwisu Muzo)

Publikacja: 11.12.2012 17:30

Cyfrowy rozwija Iplę i Muzo

Foto: ROL

Zaprezentowana nowa oferta serwisu Ipla wprowadza m.in. nowe pakiety oraz linearne kanały telewizyjne - jest ich obecnie ponad 20 -  i usługę VoD. Podpisane zostały także nowe umowy na udostępnianie produkcji z portfolio Warner Bros i Disneya. - Niebawem dojdzie nam kolejne studio, mieliśmy nadzieję, że nawet dzisiaj, ale negocjacje jeszcze trwają - powiedział Dominik Libicki.

Redefine

podpisała tez umowy z dotychczasowymi partnerami, dzięki którym będzie można oferowane za jej pośrednictwem treści oglądać na większej niż dotychczas liczbie urządzeń.Jak podała spółka,oglądalność treści na innych urządzeniach niż komputery stanowi już 40 proc. ruchu w

Ipla

, która ma obecnie 3 mln użytkowników.

Reklama
Reklama

Cyfrowy Polsat

kupił

Redefine

w kwietniu za 150 mln zł. Nie podaje przychodów spółki. Z informacji podawanych przez spółkę

Redefine

przed przejęciem wynikało, że jej przychody w 2010 roku wynosiły ok. 20 mln zł, a w 2011 roku miały sięgnąć ok. 30 mln zł.

Reklama
Reklama

Dominik Libicki

podtrzymał wczoraj plan uzyskania rentowności internetowej telewizji Ipla. – Kupując

Iplę

obiecywałem, że spółka stanie się rentowna w rok od przejęcia i że od kwietnia 2013 roku wynik EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją - red.)

Redefine

będzie pozytywny. I to podtrzymuję – mówił prezes

Reklama
Reklama

Cyfrowego Polsatu

.

Cyfrowy

podtrzymał też swoje szacunki wzrostu rynku reklamy wideo w Polsce  – w marcu podawał, że ma on wzrosnąć z 72 mln zł w br. do 268 mln zł w 2015 r. – Obecnie 90 proc. przychodów

Ipla

Reklama
Reklama

pochodzi z reklamy, ale mamy zamiar zbalansować te przychody z tymi z subskrypcji. Pytanie tylko czy wszystkie wzrosty wpływów z reklamy wideo nie zostaną skonsumowane przez

YouTube

. Zakładam, że w tym roku utrzymamy przychody z reklamy wideo na poziomie w z ubiegłego roku – mówił

Libicki.

Muzyczny serwis internetowy Muzo planuje wprowadzić w najbliższych dniach aplikację na iPhone'y i nową wersje aplikacji na system Android. Jego obecna baza utworów wynosi 1,5 mln, nowością są utwory z portfolio wytwórni EMI i Magic Records.

Zaprezentowana nowa oferta serwisu Ipla wprowadza m.in. nowe pakiety oraz linearne kanały telewizyjne - jest ich obecnie ponad 20 -  i usługę VoD. Podpisane zostały także nowe umowy na udostępnianie produkcji z portfolio Warner Bros i Disneya. - Niebawem dojdzie nam kolejne studio, mieliśmy nadzieję, że nawet dzisiaj, ale negocjacje jeszcze trwają - powiedział Dominik Libicki.

Redefine

Pozostało jeszcze 82% artykułu
Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama