Należąca do firmy Nestle Polska marka od wielu lat jest jedną z najbardziej znanych na polskim rynku spożywczym. Można ją znaleźć w niemal każdej polskiej kuchni. Trudno się dziwić, bo wybór produktów pod tym logo jest spory: od majonezów, przez desery, po przyprawy i zupy w proszku.
– Udziały marki Winiary, w części rynku kulinariów, w której jest obecna, kształtują się na poziomie 33,8 proc., co daje jej pozycję lidera – mówi Wojciech Osiński, menedżer ds. marketingu marki Winiary. Sukces rynkowy wywodzącej się z Kalisza marki sprawia, że jej producent nie zamierza zmieniać dla niej strategii.
– Chcemy pozostać rodzinną i bliską konsumentowi marką, która gości w każdym polskim domu. Realizujemy tę strategię, oferując konsumentom znane od lat produkty, jak również innowacyjne nowości, które inspirują do przygotowywania zawsze smacznych i zdrowych posiłków wyjaśnia Wojciech Osiński.
Nestle nie zaniedbuje także produktów, które są filarem jego wiodącej marki, liczącej ponad 65 lat.
– Prowadzimy także standardowe działania promocyjne dla sztandarowych produktów, znanych i cenionych przez konsumentów od lat: majonezu dekoracyjnego Winiary i barszczu czerwonego – wyjaśnia Osiński.