Tak szacowane są w branży koszty bieżącej kampanii promocyjnej, jaką zaczęło w Polsce Sony Mobile w związku z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych urządzeń mobilnych: przede wszystkim flagowego smartfonu Sony Xperia Z, a w drugim etapie także tabletu Xperia Z Tablet.
Do pieniędzy, jakie wyłoży producent drugie tyle pod względem wartości mogą dorzucić także operatorzy w ramach standardowych, wspólnych działań promocyjnych. W promocji Xperii Z z Sony współpracują Orange, Play i Plus. T-Mobile na razie nie współpracuje, ale także będzie sprzedawał telefon.
Kampania w Polsce jest elementem dużej akcji, jaką Sony rozpoczęła na 20 rynkach w różnych częściach świata. Akcja obejmuje telewizję, prasę, media cyfrowe, a także billboardy, standy reklamowe, reklamy w środkach transportu miejskiego. W Polsce produkty z linii Xperia Z będą również lokowane w emitowanym przez TVN serialu "Prawo Agaty".
Pierwsza faza kampanii potrwa do końca marca i związana będzie ze smartfonem. Druga rozpocznie się kiedy na rynek wejdzie siostrzany model tabletu Xperia Z, co spodziewane jest w drugiej połowie br. roku.