Reklama

T-Mobile w Polsce sceptycznie o potencjalnym partnerstwie ze Spotify

Publikacja: 05.03.2013 16:57

Miroslaw Rakowski

, prezes

Polskiej Telefonii Cyfrowej

, sceptycznie zapatruje się na zaoferowanie klientom sieci serwisu muzycznego na podobnej zasadzie jak

Orange

Reklama
Reklama

(w partnerstwie z

Deezerem

) czy

Play

(

WiMP

Reklama
Reklama

). – Jako T-Mobile mamy globalne partnerstwo ze

Spotify

, ale w Polsce nie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej oferty, bo dla polskiego klienta ceny były nieakceptowalne – uważa Mirosław Rakowski. Według niego akceptowalna cena takiej usług w Polsce to 9,90 zł, a przy tym poziomie opłaty jakie operator musiałby uiszczać Spotify przeważałby wpływy.

T-Mobile w Polsce nie wyklucza jednak, że w przyszłości  udostępni tego typu usługę, choć niekoniecznie w partnerstwie ze Spotify.

Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Reklama
Reklama