T-Mobile w Polsce sceptycznie o potencjalnym partnerstwie ze Spotify

Publikacja: 05.03.2013 16:57

Miroslaw Rakowski

, prezes

Polskiej Telefonii Cyfrowej

, sceptycznie zapatruje się na zaoferowanie klientom sieci serwisu muzycznego na podobnej zasadzie jak

Orange

(w partnerstwie z

Deezerem

) czy

Play

(

WiMP

). – Jako T-Mobile mamy globalne partnerstwo ze

Spotify

, ale w Polsce nie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej oferty, bo dla polskiego klienta ceny były nieakceptowalne – uważa Mirosław Rakowski. Według niego akceptowalna cena takiej usług w Polsce to 9,90 zł, a przy tym poziomie opłaty jakie operator musiałby uiszczać Spotify przeważałby wpływy.

T-Mobile w Polsce nie wyklucza jednak, że w przyszłości  udostępni tego typu usługę, choć niekoniecznie w partnerstwie ze Spotify.

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę