Jak widać na powyższej liście zmienia się prezes spółki Orange Customer Service, którą do tej pory kierował Jakub Kłoczewiak.
Zmieniła się funkcja Michała Paschalisa-Jakubowicza, który najwyraźniej awansował w strukturze. Do tej pory był dyrektorem Marketingu Usług Mobilnych. Na powyższej liście nie ma natomiast Moniki Torbińskiej, dyrektor Marketingu Usług dla Domu w grupie.
- Zmiany organizacyjne w Orange Polska mają na celu lepsze dostosowanie się firmy do realiów rynkowych oraz rosnących oczekiwań klientów. Odzwierciedlają w pełni realizowaną nową strategię. Jesteśmy skupieni na klientach i ich obsłudze, oferujemy najbogatszą ofertę konwergentną, którą chcemy i będziemy rozwijać w oparciu o wysoką jakość sieci telekomunikacyjnej. Ostatnie, lepsze od oczekiwań wyniki firmy potwierdzają, że idziemy w dobrym kierunku. Dla firmy, działającej na tak konkurencyjnym rynku, kluczową sprawą jest zwiększanie zadowolenia klientów z usług i obsługi. To wymaga permanentnej pracy i szukania innowacyjnych rozwiązań. Dlatego właśnie modyfikujemy wewnętrzną strukturę firmy i nie jest to niczym nadzwyczajnym, wręcz wskazanym w nowoczesnej firmie. Niestety z oczywistych względów nie możemy podać szczegółów - komentuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Według informacji rpkom.pl dojdzie też do zmiany w podziale kompetencji top-menedżerów grupy. Podlegający do tej pory Piotrowi Muszyńskiemu hurt zmieni swoje miejsce.
Według naszych nieoficjalnych informacji pieczę nad nim miałby przejąć osobiście Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.