Zmiany w zespole kierującym Orange Polska

Od 1 listopada tego roku w Grupie Telekomunikacji Polskiej (Orange Polska), która stopniowo przekształca się w jedną spółkę (TP i Centertel łączą się), nastąpią zmiany w organizacji zespołu zarządzającego - dowiaduje się rpkom.pl. Zmienić mają się przede wszystkim podziały obowiązków top menedżerów w części marketingowej, sprzedażowej i obsługi klienta. Ale nie tylko. W strukturze zarządczej zmieni się również miejsce hurtu.

Publikacja: 25.10.2013 13:10

Zmiany w zespole kierującym Orange Polska

Foto: ROL

Od 1 listopada w Grupie Telekomunikacji Polskiej (Orange Polska), która stopniowo przekształca się w jedną spółkę (TP i Centertel łączą się), nastąpią zmiany w organizacji zespołu zarządzającego - dowiaduje się rpkom.pl.

Zmienić mają się przede wszystkim podziały obowiązków w części marketingowej, sprzedażowej i obsługi klienta.

W skład zespołu wejdą członkowie zarządu TP i Centertela:

• Vincent Lobry - Członek Zarządu TP, Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Wartością i Konwergencją,

• Piotr Muszyński - Członek Zarządu TP, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych,

• Mariusz Gaca - Prezes PTK, Dyrektor Wykonawczy ds. Rynku Biznesowego

• Jacques de Galzain - Członek Zarządu TP ds. Finansów

• Jacek Kowalski - Członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich

oraz dyrektorzy:

• Irmina Bubałło - Wojciechowska - Dyrektor Wykonawczy ds. Centrum Usług

Jolanta Dudek (awans) - Prezes OCS, Dyrektor Wykonawczy ds. Obsługi Klientów

• Witold Drożdż - Dyrektor Wykonawczy ds. Korporacyjnych

• Magdalena Hauptman - Dyrektor Wykonawczy ds. Efektywności i Relacji z Klientami

• Bożena Leśniewska - Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży do Rynku Masowego

• Michał Paschalis-Jakubowicz - Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu Rynku Masowego

• Paweł Patkowski - Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Marketingowej

• Jarosław Starczewski - Dyrektor Wykonawczy ds. Rynku Klientów - Operatorów.

Jak widać na powyższej liście zmienia się prezes spółki Orange Customer Service, którą do tej pory kierował Jakub Kłoczewiak.

Zmieniła się funkcja Michała Paschalisa-Jakubowicza, który najwyraźniej awansował w strukturze. Do tej pory był dyrektorem Marketingu Usług Mobilnych. Na powyższej liście nie ma natomiast Moniki Torbińskiej, dyrektor Marketingu Usług dla Domu w grupie.

- Zmiany organizacyjne w Orange Polska mają na celu lepsze dostosowanie się firmy do realiów rynkowych oraz rosnących oczekiwań klientów. Odzwierciedlają w pełni realizowaną nową strategię. Jesteśmy skupieni na klientach i ich obsłudze, oferujemy najbogatszą ofertę konwergentną, którą chcemy i będziemy rozwijać w oparciu o wysoką jakość sieci telekomunikacyjnej. Ostatnie, lepsze od oczekiwań wyniki firmy potwierdzają, że idziemy w dobrym kierunku. Dla firmy, działającej na tak konkurencyjnym rynku, kluczową sprawą jest zwiększanie zadowolenia klientów z usług i obsługi. To wymaga permanentnej pracy i szukania innowacyjnych rozwiązań. Dlatego właśnie modyfikujemy wewnętrzną strukturę firmy i nie jest to niczym nadzwyczajnym, wręcz wskazanym w nowoczesnej firmie. Niestety z oczywistych względów nie możemy podać szczegółów - komentuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Według informacji rpkom.pl dojdzie też do zmiany w podziale kompetencji top-menedżerów grupy. Podlegający do tej pory Piotrowi Muszyńskiemu hurt zmieni swoje miejsce.

Według naszych nieoficjalnych informacji pieczę nad nim miałby przejąć osobiście Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

Z telekomu płyną komentarze, że nie jest to precyzyjna informacja.

Pion usług hurtowych, zgodnie z logiką i celem porozumienia Urzędu Komunikacji Elektronicznej z TP z 2009 roku, do tej pory był w tej samej "teczce" co sieć.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy