Aktualizacja: 11.09.2015 11:03 Publikacja: 11.09.2015 11:03
Foto: Bloomberg
Koch Media to jeden z globalnych liderów sektora, który odpowiada za dystrybucję największych światowych premier. Współpracował m.in. z: Bethesdą, Capcom, Codemasters, Konami, NCSoft, Paradox, Square Enix, czy Koei. Odpowiadała za wprowadzenie na rynek tytułów z takich serii, jak np. Anno, F1, Final Fantasy, Guild Wars, Resident Evil, czy Tomb Raider. – Jesteśmy dumni, że CI Games zaufało nam, powierzając swoją najważniejszą markę i jesteśmy zdeterminowani, by zapewnić temu projektowi jak najlepszy wynik. Sądzimy, że Sniper 3 to gra, która ma potencjał do tego, żeby zostać jednym z najważniejszych tytułów przyszłego roku. Dla nas będzie to jedna z kluczowych premier 2016 roku – skomentował Klemens Kundratitz, prezes Koch Media.
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas