Reklama
Rozwiń

Korzystne zmiany dla klientów firm finansowych

Nierozpatrzenie reklamacji w terminie będzie oznaczało jej uznanie

Publikacja: 03.10.2015 15:10

Właściciele aut często wnoszą do rzecznika skargi na ubezpieczycieli

Właściciele aut często wnoszą do rzecznika skargi na ubezpieczycieli

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Niedługo, 11 października 2015 r., wchodzi w życie ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez firmy rynku finansowego i o rzeczniku finansowym. Jej część dotycząca pozasądowego rozwiązywania sporów zacznie obowiązywać 1 stycznia 2016 r.

Dotychczas sprawy te nie były uregulowane specjalnymi przepisami prawa, obowiązywały przepisy ogólne. Szczegółowe zasady rozpatrywania skarg (reklamacji) instytucje finansowe ustalały same.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Ekonomia
Odporność samorządów ma kluczowe znaczenie dla państwa
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego