Reklama

Kickstarter otwarty na polski biznes

Największa globalna platforma finansowania społecznościowego wreszcie pozwoli rodzimym firmom pozyskiwać kapitał od internautów z całego świata.

Publikacja: 17.11.2020 21:00

Kickstarter otwarty na polski biznes

Foto: Adobe Stock

To ważny moment dla polskiego rynku crowdfundingu – Kickstarter umożliwił właśnie dostęp do swojej platformy podmiotom z naszego kraju (wraz z Polską taką możliwość zyskały też Grecja i Słowenia).

Jak tłumaczy nam Gwido Idziak, ekspert z Kick Agency, która pomaga polskim firmom w zaistnieniu na Kickstarterze, fakt, że największy na świecie gracz na rynku crowdfundingu umożliwił start polskim firmom z kampaniami bezpośrednio z Polski, to wielka zmiana. Dotąd rodzimi przedsiębiorcy i twórcy pojawiali się ze swoimi pomysłami na tej amerykańskiej platfromie, ale wymagało to wielu zabiegów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama