Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.11.2020 21:00 Publikacja: 17.11.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
To ważny moment dla polskiego rynku crowdfundingu – Kickstarter umożliwił właśnie dostęp do swojej platformy podmiotom z naszego kraju (wraz z Polską taką możliwość zyskały też Grecja i Słowenia).
Jak tłumaczy nam Gwido Idziak, ekspert z Kick Agency, która pomaga polskim firmom w zaistnieniu na Kickstarterze, fakt, że największy na świecie gracz na rynku crowdfundingu umożliwił start polskim firmom z kampaniami bezpośrednio z Polski, to wielka zmiana. Dotąd rodzimi przedsiębiorcy i twórcy pojawiali się ze swoimi pomysłami na tej amerykańskiej platfromie, ale wymagało to wielu zabiegów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas