Podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego w Krynicy spółka P4 zdobyła prestiżową nagrodę Firmy Roku 2015. Operator sieci Play został przede wszystkim doceniony za swoją odważną strategię rozwoju i dynamiczny wzrost w trakcie 10 lat swojego działania na rynku telekomunikacyjnym.
- Play ma obecnie ponad 15 milionów klientów i prawie 26 proc. udziałów w bardzo konkurencyjnym rynku. Play zajmuje pierwszą pozycję na rynku konsumenckim, drugą zaś na rynku małych i średnich przedsiębiorstw i odnotowuje bardzo silny wzrost – mówi Jacek Niewęgłowski.
Co wpłynęło na tak duży sukces rynkowy Play? Niewęgłowski odpowiada, że przede wszystkim konsekwencja i wytrwałość połączona z pasją ludzi, którzy tę firmę tworzyli.
- Źródłem sukcesu Playa jest perfekcyjnie wykonana komunikacja marketingowa oraz spójna z nią oferta i sieć sprzedaży. W ten sposób przez lata ciężkiej pracy można zbudować jakość, która jest bardzo trudna do skopiowania przez konkurencję – podkreśla.
- Drugim czynnikiem sukcesu było postawienie klienta w centrum wszystkiego – dodaje.