Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Jacek Niewęgłowski: Play okrzyknięty Firmą Roku 2015

Źródłem sukcesu Playa jest perfekcyjnie wykonana komunikacja marketingowa oraz spójna z nią oferta i sieć sprzedaży - mówi Jacek Niewęgłowski, dyrektor do spraw strategii P4.

Aktualizacja: 08.09.2016 14:14 Publikacja: 08.09.2016 13:37

#RZECZoBIZNESIE: Jacek Niewęgłowski: Play okrzyknięty Firmą Roku 2015

Foto: Rzeczpospolita

Podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego w Krynicy spółka P4 zdobyła prestiżową nagrodę Firmy Roku 2015. Operator sieci Play został przede wszystkim doceniony za swoją odważną strategię rozwoju i dynamiczny wzrost w trakcie 10 lat swojego działania na rynku telekomunikacyjnym.

- Play ma obecnie ponad 15 milionów klientów i prawie 26 proc. udziałów w bardzo konkurencyjnym rynku. Play zajmuje pierwszą pozycję na rynku konsumenckim, drugą zaś na rynku małych i średnich przedsiębiorstw i odnotowuje bardzo silny wzrost – mówi Jacek Niewęgłowski.

Co wpłynęło na tak duży sukces rynkowy Play? Niewęgłowski odpowiada, że przede wszystkim konsekwencja i wytrwałość połączona z pasją ludzi, którzy tę firmę tworzyli.

- Źródłem sukcesu Playa jest perfekcyjnie wykonana komunikacja marketingowa oraz spójna z nią oferta i sieć sprzedaży. W ten sposób przez lata ciężkiej pracy można zbudować jakość, która jest bardzo trudna do skopiowania przez konkurencję – podkreśla.

- Drugim czynnikiem sukcesu było postawienie klienta w centrum wszystkiego – dodaje.

Reklama
Reklama

Jak zaznacza, Play postawił szczególny nacisk na zaspokojenie nowych, dopiero rodzących się potrzeb konsumenckich, które pojawiły się wraz z wejściem na rynek pierwszych smartfonów. Sytuacja ta dała mu szansę konkurować z dłużej działającymi w branży firmami, które również nie posiadały jeszcze żadnego doświadczenia w tego typu technologiach. – To wyrównało szanse wszystkich operatorów. W pewnych segmentach rynku startowaliśmy wszyscy z tej samej pozycji – mówi Niewęgłowski.

W jakiej kondycji znajduje się obecnie polski rynek telekomunikacji? – Jest to rynek bardzo konkurencyjny, dojrzały i wzorcowy dla innych rynków europejskich – podkreśla Niewęgłowski i dodaje, że świetne warunki rozwoju dla firm z branży stwarza w Polsce dynamicznie rosnąca gospodarka. – Wzrost dochodu rozporządzalnego gospodarstw domowych jest bardzo silny, dzięki czemu siła nabywcza naszych konsumentów rośnie – zaznacza.

Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama