Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.08.2021 21:00 Publikacja: 22.08.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
W dwucyfrowym tempie może rosnąć rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w Polsce w 2021 r. – ocenił Stanisław Janowski, prezes telewizji Polsat, przy okazji omawiania wyników za pierwszych sześć miesięcy br. W tym czasie wydatki reklamodawców były o 21,3 proc. wyższe niż przed rokiem i wyniosły prawie 2,1 mld zł.
Konrad Księżopolski, szef analityków w Haitong Banku, sądzi, że w wyższych niż wcześniej szacunkach dla rynku menedżment Polsatu uwzględnił wykonany właśnie ruch.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Tegoroczną, XVIII już, edycję konferencji Banku Gospodarstwa Krajowego dla jednostek samorządu terytorialnego po...
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas