Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.07.2021 10:38 Publikacja: 28.07.2021 09:52
Pandemia podkreśliła znaczenie infrastruktury telekomunikacyjnej i dała początek transakcjom jej sprzedaży
Foto: AdobeStock
„Włączenie dodatkowo płatnych usług zawsze musi odbywać się za wyraźną i świadomą zgodą konsumenta. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, powinno się to odbyć najpóźniej w chwili wyrażenia przez niego woli zawarcia umowy. Prezes UOKiK przyglądał się temu czy i jak najwięksi operatorzy telefonii komórkowej informują klientów o aktywacji dodatkowo płatnych serwisów" – pisze dziś Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Nowe efekty tych obserwacji to postępowania w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i zarzuty dla dwóch kolejnych operatorów telekomunikacyjnych: Orange Polska i P4 (Play).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas