— Uruchomienie sprzedaży polis przez Internet i telefon to pierwszy krok w kierunku wdrożenia wielokanałowego modelu sprzedaży, zapowiedzianego w nowej strategii grupy PZU. Wierzę, że w ten sposób pozyskamy nowych klientów — powiedział Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU.

Jak mówi Witold Jaworski, członek zarządu PZU odpowiedzialny za wdrożenie kanału direct, ceny polis kupowanych przez Internet czy telefon nie będą się różniły od tych kupowanych bezpośrednio. Wciąż bowiem to agenci będą podstawą ofensywy rynkowej PZU.

W sprzedaży bezpośredniej oferowane są obecnie ubezpieczenia komunikacyjne: OC, AC, NNW oraz Assistance. W najbliższym czasie do oferty produktów oferowanych tym kanałem dołączą ubezpieczenia: turystyczne oraz PZU Dom.

System direct jest wspólnym dziełem zespołów specjalistów PZU i spółki Inteligo Financial Services z grupy PKO BP.