80 tys. osób wynosi liczba abonentów partnerskich sieci, które korzystają z usług opracowanych przez łódzką sieć kablową Toya. Dla porównania, we własnej sieci operator obsługuje około 160 tys. klientów. Toya oferuje partnerom większość usług ze swojego portfolio, które ci mogą sprzedawać pod własna marką. Dzisiaj z takiego modelu współpracy korzysta 13 partnerów łódzkiej sieci.
Wedle stanowiska przedstawicieli Toyi oferta hurtowa ma być sposobem łódzkiej spółki na konsolidację rynku sieci kablowych w Polsce. Jak twierdzą, Toya nie jest dzisiaj na sprzedaż, ani nie planuje innej konsolidacji rynku, niż poprzez współpracę operacyjną.
Toya działa dzisiaj w sześciu miastach: Łodzi, Mysłowicach, Przemyślu, Kutnie, Piotrkowie Trybunalskim i Piszu. Strategia spółki zakłada działanie w ośrodkach, w których może liczyć na co najmniej 10 tys. abonentów.