Hyperion
z grupy
MNI
poinformował, że jego oferta zakupu udziałów w
Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej
Aktualizacja: 05.12.2012 17:38 Publikacja: 05.12.2012 17:38
Hyperion
z grupy
MNI
poinformował, że jego oferta zakupu udziałów w
Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej
zyskała rekomendację, jako najlepsza w przetargu, jaki ogłosił zarząd województwa.
Nie mogło być inaczej, ponieważ Hyperion, jako jedyny złożył ofertę. Województwo małopolskie toczyło w tym roku dialog w sprawie partnerstwa publiczno-prywatnego w MSS, w którym brały udział Telekomunikacja Polska, Netia i grupa MNI. Ta ostatnia została dopuszczona do finału, ale ostatecznie postępowanie zostało umorzone bez rozstrzygnięcia.
W ogłoszonym w październiku przetargu na sprzedaż MSS ofertę złożył już tylko Hyperion. Spółka nie poinformowała, za jaką kwotę nabędzie udziały w MSS. Cena wywoławcza za 100 proc. udziałów wynosiła 2,5 mln zł.
Wartość całego projektu MSS - który realizowany będzie z wykorzystaniem środków unijnych - szacowany był pierwotnie na 200 mln zł. Powstać miało 3 tys. km sieci szkieletowo-dystrybucyjnej i 500 węzłów dostępowych.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
Ponad 3500 miejsc pracy, pięć zakładów produkcyjnych i centrum usług wspólnych w Warszawie, 235 mln zł inwestycji w latach 2022–2023 i 16,6 mln zł CIT zapłaconego w 2024 r. Tak wygląda twardy bilans obecności Veluxu w Polsce – mówi Przemysław Pokorski, dyrektor zarządzający Velux Polska.
Czy Łódź może stać się sercem polskiej innowacji? – Miasto ma ogromny potencjał – uważa Tomasz Krysiński, profes...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas