1,472 mln abonentów, 2,616 mln RGU (w przybliżeniu usług), 1,302 mln abonentów telewizji, 854,7 tys. użytkowników dostępu do internetu, 459 tys. klientów telefonii stacjonarnej, 34,5 tys. klientów usług mobilnych – to wyniki UPC Polska połączonego z Aster na koniec grudnia 2012 roku.

Oznaczają one, że w IV kw. ub.r. największa w kraju sieć telewizji kablowej zdobyła 8,2 tys. abonentów, 56,2 tys. RGU, straciła 5,8 tys. abonentów telewizji, przyłączyła 34,6 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu oraz 27,4 tys. abonentów telefonii stacjonarnej. Liczba abonentów, którzy subskrybują pakiet triple-play wyniosła ok. 390 tys., a pakiet double-play ok. 350 tys.

O 24,1 tys. gospodarstw domowych  do 2,537 mln zwiększył się w tym czasie zasięg sieci internetu kablówki. Cała sieć UPC obejmowała zasięgiem w końcu grudnia do 2,667 mln domów w Polsce. Operator podaje, że na 41-proc. zasięgu swojej sieci ma "nakładki" innych sieci kablowych.

Przychody UPC w Polsce wyniosły w 2012 r. 450 mln dol., wobec 390 mln dol. w 2011 roku. Z kolei spółki Chellomedia, sprzedającej prawa do programów telewizyjnych, wypracowały w naszym kraju 112 mln dol. przychodów, podczas gdy rok wcześniej 119 mln dol. Spółka wskazuje jednak na spadek przychodów w IV kw. 2012 r., jako wynik rosnącej dojrzałości rynku szerokopasmowego i konkurencji ze strony innych operatorów (jako głównych UPC podaje Telekomunikację Polską i Vectrę).

Na koniec grudnia Liberty Global, właściciel UPC, posiadał nadal 17 proc. udziałów w Cyfrze+.