Reklama

Grono abonentów Vectry rosło po połowie organicznie i dzięki M&A

Publikacja: 19.02.2013 12:38

Gdyńska Vectra zakończyła 2012 rok z 822,5 tys. abonentów, co oznacza, że zdobyła ich przez 12 miesięcy 18,7 tys.  Należy szacować, że mniej więcej połowa przyłączonych użytkowników to efekt przejęć ośmiu mniejszych sieci.

Liczba abonentów telewizji Vectry wynosiła na koniec grudnia ub.r. 777,4 tys. i była o około 9 tys. wyższa niż w 2011 r.  Z tego 462,6 tys. korzystało z usługi wersji cyfrowej (wzrost o blisko 20 proc. rok do roku), a 314,6 tys. z analogowej (spadek o 18 proc. wobec 2011 r.).

Jak informowaliśmy wcześniej, z Internetu stacjonarnego Vectry korzystało w grudniu ub.r. 380 tys. abonentów o 14,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Z telefonii stacjonarnej korzystało 140,9 tys. klientów kablówki, podczas gdy w grudniu 2011 r. 113,8 tys.

Grono klientów Internetu mobilnego było niewielkie, ale szybko rosło: do 28,6 tys. (o 39,5 proc.).

W zasięgu jej sieci Vectry jest obecnie 1,7 mln gospodarstw domowych w 167 miastach. W ubiegłym roku stan ten nie zmienił się.

Reklama
Reklama

80 proc. zasobów sieci zostało zmodernizowanych do Docsis 3.0.

Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama