Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Jacek Falkiewicz: Internet rzeczy to już nie science fiction

Według naszego raportu, w 2021 r. z 28 miliardów wszystkich subskrypcji aż 16 miliardów to będą połączenia internetu rzeczy - mówi Jacek Falkiewicz, dyrektorem ds. sprzedaży w firmie Ericsson w Polsce.

Aktualizacja: 09.09.2016 16:02 Publikacja: 09.09.2016 15:29

#RZECZoBIZNESIE: Jacek Falkiewicz: Internet rzeczy to już nie science fiction

Foto: Rzeczpospolita

Jak operatorzy komórkowi mogą skutecznie zatrzymać przy sobie klientów? Jak zdobyć sobie lojalność konsumentów w świecie stale rozwijających się technologii?

- Nasza firma opublikowała niedawno interesujące badania dotyczące lojalności użytkowników sieci komórkowych. Z badań, które robiliśmy na 14 rynkach światowych, wynika, że jakość usług transmisji danych jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na lojalność użytkowników – podkreśla Jacek Falkiewicz.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama