Reklama

Postaw klienta w centrum innowacji

Innowacje dotyczą każdej branży, nawet tych, które wydają się bardzo konserwatywne. Przykładem mogą być banki, które do niedawna kojarzyły się z sejfami i wizytą w oddziale - mówi Marcin Siech, dyrektor zarządzający Cybercom Poland.

Publikacja: 18.09.2018 22:00

Marcin Siech, dyrektor zarządzający Cybercom Poland.

Marcin Siech, dyrektor zarządzający Cybercom Poland.

Foto: materiały prasowe

Słowo „innowacje" stało się ostatnio bardzo modne, ale jest też bardzo pojemne. Jakich branży dotyczą głównie innowacje?

Marcin Siech: Innowacje dotyczą każdej branży, nawet tych, które wydają się bardzo konserwatywne. Przykładem mogą być banki, które do niedawna kojarzyły się z sejfami i wizytą w oddziale. Kilkanaście lat temu pojawił się pierwszy bank internetowy i nagle patrzenie na banki zupełnie się zmieniło. Dziś praktycznie każdy oferuje dostęp do kanałów elektronicznych, a wszechobecny dziś fintech kojarzony jest z dynamicznym postępem. Tego typu zmiany dotyczą wszystkich branż i prędzej czy później technologia zmieni każdą z nich. W Cybercom tworzymy innowacyjne oprogramowanie, które pozwala naszym klientom lepiej realizować ich potrzeby, a nade wszystko napędzić ich biznes w świecie nowych technologii. Tworzymy dla różnorodnych firm, na przykład z branży telekomunikacyjnej, samochodowej czy medycznej. Pracujemy także dla sektora publicznego, głównie w Szwecji i Finlandii.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama