Ubrania mają być tanie, nieważne z jakiej kolekcji

Producenci odzieży mają wielki ból głowy z powodu coraz szybciej rosnącego segmentu sklepów z ubraniami od razu przecenionymi. Centra outletowe robią furorę.

Aktualizacja: 01.10.2018 09:16 Publikacja: 30.09.2018 21:00

Ubrania mają być tanie, nieważne z jakiej kolekcji

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Rynek ten z angielskiego jest nazywany off-price, a sklepy tego typu znane są z tego, że od razu po wprowadzeniu produktu do oferty jest on przeceniony. Na wejściu zazwyczaj 20–30 proc., a gdy dłużej się nie sprzedaje, cena spada dalej, nawet o 70 proc.

Wabienie obniżkami

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje
Biznes
Chińskie firmy medyczne wykluczone z dużych unijnych przetargów
Biznes
Trump ostrożny ws. Iranu. Europejska produkcja zbrojeniowa, Rosja na krawędzi kryzysu
Biznes
Europa musi produkować pięć razy więcej broni, by stawić czoło Rosji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Bioróżnorodność wymaga coraz większej uwagi