Ubrania mają być tanie, nieważne z jakiej kolekcji

Producenci odzieży mają wielki ból głowy z powodu coraz szybciej rosnącego segmentu sklepów z ubraniami od razu przecenionymi. Centra outletowe robią furorę.

Aktualizacja: 01.10.2018 09:16 Publikacja: 30.09.2018 21:00

Ubrania mają być tanie, nieważne z jakiej kolekcji

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Rynek ten z angielskiego jest nazywany off-price, a sklepy tego typu znane są z tego, że od razu po wprowadzeniu produktu do oferty jest on przeceniony. Na wejściu zazwyczaj 20–30 proc., a gdy dłużej się nie sprzedaje, cena spada dalej, nawet o 70 proc.

Wabienie obniżkami

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki