Sieć punktów odbioru Poczty Polskiej rośnie jak na drożdżach

Państwowy operator, dzięki sieci swoich placówek, współpracy ze sklepami Żabka i Freshmarket, a także stacji Orlenu, zwiększył w październiku liczbę punktów, w których klienci mogą odebrać paczki, do 10 tys.

Aktualizacja: 03.10.2018 12:46 Publikacja: 03.10.2018 12:42

Sieć punktów odbioru Poczty Polskiej rośnie jak na drożdżach

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Tylko w ciągu zeszłego miesiąca przybyło ich aż tysiąc. To największa sieć tzw. click & collect w kraju. Ale Poczta Polska (PP) – walcząc o jak największy kawałek wartego 40 mld zł rynku e-commerce – zamierza dalej rosnąć w tym segmencie. Spółka zapowiada, że w ciągu najbliższych miesięcy liczba punktów odbioru wzrośnie do 11 tys.

Czytaj także: Paczkę Poczty Polskiej odbierzesz w Biedronce 

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Specjaliści IT znów w cenie – rynek pracy ożywia się