Program Rozwoju Eksportu w praktyce

„Go in Thessaloniki” to przykład, jak Grupa Santander łączy eksporterów i importerów z różnych krajów, w tym z Polski.

Publikacja: 11.12.2018 20:00

Sesje B2B podczas „Go in Thessaloniki” odbywały się w formule przypominającej biznesowy „speed datin

Sesje B2B podczas „Go in Thessaloniki” odbywały się w formule przypominającej biznesowy „speed dating”

Foto: materiały prasowe

Grupa Santander, która działa na dziesięciu kluczowych rynkach na świecie, wykorzystuje swoją globalną obecność dla korzyści dla klientów, zgodnie ze swoją misją. Zarówno firmy, jak i korporacje otrzymują w bankach Grupy ogromne wsparcie w handlu zagranicznym – Santander łączy swoich klientów z różnych krajów, aby mogli oni ze sobą współpracować w obszarze eksportu i importu. Oprócz portalu SantanderTrade.com, Santander Trade Club, Santander Network czy misji handlowych coraz ważniejszą i szybko rozwijającą się inicjatywą Grupy Santander w zakresie wymiany międzynarodowej jest Trade Club Alliance.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: USA atakują Iran. Gigafabryka AI i trudne negocjacje UE–USA
Biznes
Importowany cement problemem dla branży w Polsce i Europie
Biznes
Należy zadbać o większą produkcję leków w Polsce
Biznes
Zatopiony superjacht „brytyjskiego Billa Gates'a" podniesiony z dna
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje