Reklama
Rozwiń
Reklama

„Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne.” – Open Eyes on Tour o aktywach niematerialnych firm

Open Eyes Economy on Tour – cykl wydarzeń promujących koncepcję ekonomii opartej na wartościach – już niebawem zagości w Poznaniu. 6 czerwca o godzinie 10.00 w Centrum Konferencyjnym Młyńska 12 przy ul. Młyńskiej 12 odbędzie się konferencja „Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne. Aktywa niematerialne firm”, której celem jest rozwój koncepcji przedsiębiorstwa opierającego swoje działania na zaufaniu.

Publikacja: 23.05.2019 14:50

„Niewidzialne, niemierzalne, ale kapitalne.” – Open Eyes on Tour o aktywach niematerialnych firm

Foto: mat. prasowe OEE

Aktywa niematerialne odgrywają kluczową rolę we współczesnym biznesie. Szacunkowo odpowiadają za nawet 90% wartości największych przedsiębiorstw. I choć nie da się ich w pełni kontrolować, można opierać na nich przewagę konkurencyjną. Wciąż mamy jednak problem z ich identyfikacją i wyceną, czego efektem jest niewykorzystywanie ich pełnego potencjału.

Open Eyes Economy on Tour po raz kolejny zagości w Poznaniu. To okazja, by zaprezentować innowacyjne podejście do tak ważnej, a jednocześnie kłopotliwej kwestii. Jak zarządzać własnością intelektualną oraz relacjami z zatrudnionymi i klientami? W jaki sposób zadbać o zrównoważony rozwój firmy? I dlaczego to pracownik jest podstawową jednostką aktywów niematerialnych? Zaproszeni goście postarają się odpowiedzieć na te i wiele innych pytań, prezentując nowatorskie rozwiązania. Istotnym elementem wydarzenia będzie również networking, ułatwiający przedsiębiorcom i przedstawicielom świata nauki sprawną wymianę informacji oraz zasobów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama