Spółka istniejąca od 27 lat w Wuhanie ma obniżyć próg rentowności do 180 tys. pojazdów od bieżącego roku i do 150 tys. od 2021 r. Zacznie do konsolidowania bazy przemysłowej, pozbędzie się aktywów nie używanych, poprawi skuteczność i wypuści więcej modeli na chiński rynek. Celem jest zwiększenie sprzedaży do ok. 250 tys. sztuk rocznie w latach 2020-21 i do 400 tys. w 2025 r. W 20918 r. SPCA sprzedała w Chinach 250 tys. pojazdów.
Do porządków dochodzi w trudnej sytuacji na największym na świecie rynku. W ubiegłym roku sprzedaż zmalała po raz pierwszy od lat 90., w tym roku jest spodziewany spadek o 5 proc. na skutek napięć w handlu ze Stanami. Spółka zakłada wypuszczenie w ciągu najbliższych 3 lat 14 nowych modeli, po 2020 r. każdy z nich będzie mieć wersję elektryczną.
Z dokumentu, do którego miał wgląd Reuter wynika, że obaj partnerzy postanowili zlikwidować w Chinach kilka tysięcy miejsc pracy i pozbyć się dwóch z 4 montowni.