Reklamy suplementów bez lekarzy

Od stycznia przyszłego roku szykuje się rewolucja w telewizyjnych reklamach suplementów diety.

Publikacja: 24.11.2019 21:00

Reklamy suplementów bez lekarzy

Foto: Adobe Stock

Już w grudniu mogą się pojawić w telewizji pierwsze reklamy suplementów diety przygotowane według nowych, bardziej rygorystycznych reguł wchodzących w życie z początkiem przyszłego roku. Suplementów diety nie będą teraz mogli promować lekarze (w tym stomatolodzy), fizjoterapeuci ani farmaceuci. Reklamy będą musiały być opatrzone informacją, że nie jest to produkt leczniczy, i nie będzie ich można kręcić w gabinetach lekarskich ani w aptekach. To niektóre ze zmian, jakie wprowadzi porozumienie nadawców w sprawie zasad rozpowszechniania reklam suplementów diety. W poniedziałek w siedzibie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) dokument podpiszą przedstawiciele większości stacji telewizyjnych, na czele z TVP, Polsatem i TVN.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Dyskusja o bezpieczeństwie Europy Środkowej i Wschodniej w Warszawie
Biznes
Donald Trump ostro krytykuje Elona Muska. „On po prostu oszalał”
Biznes
Przedsiębiorczy, czyli zaradny i pracowity
Biznes
Fala bankructw. Niemiecki rząd tnie podatki. Napięcia między USA a Chinami