Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.11.2019 21:00 Publikacja: 24.11.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Już w grudniu mogą się pojawić w telewizji pierwsze reklamy suplementów diety przygotowane według nowych, bardziej rygorystycznych reguł wchodzących w życie z początkiem przyszłego roku. Suplementów diety nie będą teraz mogli promować lekarze (w tym stomatolodzy), fizjoterapeuci ani farmaceuci. Reklamy będą musiały być opatrzone informacją, że nie jest to produkt leczniczy, i nie będzie ich można kręcić w gabinetach lekarskich ani w aptekach. To niektóre ze zmian, jakie wprowadzi porozumienie nadawców w sprawie zasad rozpowszechniania reklam suplementów diety. W poniedziałek w siedzibie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) dokument podpiszą przedstawiciele większości stacji telewizyjnych, na czele z TVP, Polsatem i TVN.
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Forum Bezpieczeństwa Europy Środkowej i Wschodniej odbędzie się już 16 i 17 czerwca na Uniwersytecie Warszawskim...
Donald Trump wyraził w czwartek głębokie rozczarowanie swoim dotychczas wiernym sprzymierzeńcem, Elonem Muskiem....
Zaradność i pracowitość to dwie cechy, które kojarzą się z osobą przedsiębiorczą. Dla mężczyzn ważne jest też to...
Liczba bankructw na świecie rośnie, Niemcy ogłaszają cięcia podatków jeszcze przed wakacjami, a napięcia między...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas