Aktualizacja: 10.05.2020 13:40 Publikacja: 10.05.2020 13:40
Foto: Bloomberg
Skomplikowane rozmowy mające ustalić nowe warunki wymiany handlowej przez kanał La Manche od 2021 r. szybko trafiły w ślepą uliczkę po ich wznowieniu w kwietniu. Stronom nie udało się dojść do kompromisu w 3 ważnych obszarach: równych warunków działania, gwarancji uczciwej konkurencji oraz lado korporacyjnego i polityki połowów
Rozmowy mają być wznowione od 11 maja, ale „mimo pilności i ogromu wyzwań negocjacyjnych obawiam się, że osiągamy bardzo wolny postęp w negocjowaniu brexitu — powiedział komisarz Phil Hogan w irlandzkiej rozgłośni RTE. — Nie ma realnych oznak, że nasi brytyjscy przyjaciele podchodzą do negocjacji z planem osiągnięcia sukcesu. Mam nadzieję, że się mylę, ale nie sądzę. Myślę, że politycy i rząd z pewnością zdecydowali, iż zwalą winę na COVID-19 za wszelkie porażki z brexitem i w moim odczuciu, oni nie chcą przeciągania negocjacji do 2021 r., bo mogą faktycznie wszystko zwalić na koronawirusa — dodał w relacji Reutera.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas