Reklama

Sally Buzbee szefową newsroomu w „Washington Post”

Znany amerykański dziennik mianował Sally Buzbee redaktorem naczelnym zespołu dziennikarzy. Obejmie stanowisko od 1 czerwca jako pierwsza kobieta-szef w 143-letniej historii „Washington Post”

Publikacja: 16.05.2021 16:01

Sally Buzbee szefową newsroomu w „Washington Post”

Foto: AFP

Była redaktorem naczelnym i starszym wiceprezydentem agencji Associated Press od 2017 r., odpowiadała za światowy serwis informacyjny AP liczący ponad 15 tys. pozycji. W dzienniku zajmie miejsce Martina Barona, który odszedł na emeryturę w lutym. — Sądzę, że „Post" miał prawdziwą okazję przewodzić i modelować przyszłość dziennikarstwa w epoce techniki cyfrowej, ale zawsze wiążąc to z bardzo pogłębionym, bardzo mocno opartym na faktach informowaniem — powiedziała w wywiadzie.

Za kadencji Barona i Jeffa Bezosa, który kupił ten dziennik w 2013 r. za 250 mln dolarów redakcja zwiększyła newsroom (do obecnie tysiąca ludzi), rozszerzyła tematykę i zainwestowała w technologię cyfrową, teraz ma 3 mln wyłącznie cyfrowych abonentów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama