Reklama
Rozwiń
Reklama

Operatorzy też odczuwają negatywne skutki epidemii

Tornado przeszło przez rynek reklamy telewizyjnej w II kwartale. To z jego powodu Grupa Polsat ucierpiała z powodu wirusa najsilniej w branży.

Publikacja: 27.08.2020 21:00

Operatorzy też odczuwają negatywne skutki epidemii

Foto: Adobe Stock

Za operatorami telekomunikacyjnymi pierwsze półrocze, pełne wyzwań z powodu epidemii i towarzyszącego jej lockdownu. Obostrzenia wprowadzone przez rząd dotknęły także biznesu operatorskiego, choć co do zasady telekomy mogą się uważać za beneficjentów całej sytuacji: pandemia pokazała, że ich usługi są nie do przecenienia. Bez nich nie byłoby zdalnej nauki ani pracy.

Operatorom trudniej sprzedawało się smartfony i zestawy pre-paid, ponieważ przez część kwartału ich salony w galeriach handlowych były zamknięte. Musiały się pogodzić z mniejszymi zamówieniami od firm, które zamroziły wydatki. Robiły także odpisy na opłaty od klientów, przewidując, że ich sytuacja w przyszłości się pogorszy. Aby bronić wyników, spowolniły inwestycje, wysyłały pracowników do domów na pracę zdalną i cięły wydatki na reklamę.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Norweski fundusz kontra Elon Musk. Czy miliarder dostanie 1 bln dolarów?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Reklama
Reklama