Aktualizacja: 30.03.2015 10:58 Publikacja: 30.03.2015 10:58
Foto: materiały prasowe
Nowość jest trzecią generacją marki w tym segmencie i celem jest sprzedaż 100 tys. aut rocznie, choć segment B staje się coraz bardziej konkurencyjny. Z drugiej strony będzie jednym z najszybciej rosnących: według szacunków firmy doradczej Global Insight, tylko w Europie wzrośnie on o 14 proc.
Hyundai przekonuje, że ma w nim mocną pozycję, wypracowaną przez drugą generację i20. Współczynnik pozyskania klienta wynosił 80 proc. (jest to odsetek nowych dla marki nabywców), gdy średnio w tym segmencie dochodzi do 58 proc.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas