Hyundai walczy o miano najpopularniejszego małego auta świata

Nowy Hyundai i20 sygnalizuje ofensywę koreańskiego koncernu, który do końca 2017 roku wprowadzi do sprzedaży 22 nowe modele.

Publikacja: 30.03.2015 10:58

Hyundai walczy o miano najpopularniejszego małego auta świata

Foto: materiały prasowe

Nowość jest trzecią generacją marki w tym segmencie i celem jest sprzedaż 100 tys. aut rocznie, choć segment B staje się coraz bardziej konkurencyjny. Z drugiej strony będzie jednym z najszybciej rosnących: według szacunków firmy doradczej Global Insight, tylko w Europie wzrośnie on o 14 proc.

Hyundai przekonuje, że ma w nim mocną pozycję, wypracowaną przez drugą generację i20. Współczynnik pozyskania klienta wynosił 80 proc. (jest to odsetek nowych dla marki nabywców), gdy średnio w tym segmencie dochodzi do 58 proc.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa