Nowa usługa pozwala na dostawę produktów kupionych w sklepach internetowych już w dniu złożenia zamówienia.
– Ekspresowa przesyłka oznacza wyższy komfort dla kupujących online dzięki ograniczeniu bariery czasowej w dostawie – podkreślają w X-press Couriers.
Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce w Polsce rozrasta się sektor paczkowo-kurierski (tzw. KEP). Jego wartość sięga już 4,8 mld zł. Nic dziwnego, że firmy kurierskie próbują prześcigać się w usługach dla napędzającej rynek KEP branży e-commerce. Kluczem jest już nie tylko cena, ale również czas dostawy. Badania pokazują, że aż 57 proc. e-konsumentów uznaje czas oczekiwania na dostarczenie zakupionego w sieci towaru za podstawowe kryterium wyboru e-sklepu.
– X-press Couriers jako pierwsza firma kurierska w Polsce wprowadza na rynek usługę otwierającą nowe możliwości dla sektora e-handlu. Dzięki usłudze SameDay klient, przy zachowaniu komfortu zakupów online, jak brak kolejek, możliwość porównania cen i wybór najlepszej oferty, może cieszyć się zakupionymi produktami tego samego dnia. To istotna przewaga, która może determinować sukces na wysoce konkurencyjnym rynku – przekonuje Adam Tomczak, prezesu X-press Couriers i podkreśla, że nowa usługa zaciera granice między handlem tradycyjnym a rozwiązaniami oferowanymi przez e-handel.
– Nowy standard usługi zapewnia liczne korzyści - sklepy online zyskują na atrakcyjności, są bardziej konkurencyjne a klienci nie muszą czekać na przesyłkę. Usługa dostępna jest już w kilkunastu sklepach internetowych, jesteśmy również w trakcie negocjacji z dużymi sieciami handlowymi – dodaje.